ARTYKUŁY

Dlaczego nie powinieneś zarabiać w internecie? 

Autorem artykułu jest Robert Chwedczuk

    Czytasz ciągle w sieci o tym jak to łatwo i przyjemnie zarabia się w sieci, ale prawda jest bolesna gdy przychodzi nam samemu przystąpić do tego działania. Nagle okazuje się że to wszystko nie jest takie fajne jak to mówili nam bajkopisarze zarabiający „miliony” w internecie. 

   Jeśli myślisz nad tym czy zacząć swój biznes w internecie, musisz wiedzieć jedno, nie każdy się do tego nadaje. Ja rozumiem że w tej chwili jesteś przekonany że jesteś tą osobą która potrafi, ale niestety o tym przekonasz się dopiero za kilka miesięcy lub lat. Niemniej jednak w Internecie da się zarabiać, a od tego czy Tobie się uda czy nie zależy od wielu czynników.
Są pewne cechy charakteru i zachowania które w internetowym biznesie nie są mile widziane i takim osobom nie wróży się świetlanej przyszłości. Poniższa lista powinna Ci przemówić do rozsądku i uwierz mi, że zaoszczędzę wiele twojego czasu jeżeli po tym artykule stwierdzisz że to nie jest praca dla Ciebie. Więc zapomnij o zarabianiu przez internet jeżeli: 
  
1. Jesteś nastawiony na natychmiastowy zarobek.

   Zakładając swoją pierwszą stronę internetową musisz wiedzieć, że nie zarobisz nawet złotówki w pierwszy miesiąc jeśli od razu zasypiesz ją reklamami i linkami do programów partnerskich. Strona odpłaca się w późniejszym czasie, a im dłużej czekasz tym grubsza wypłata. W zależności od strony i twojego zaangażowania, możesz czekać miesiąc, pół roku lub nawet rok, zanim na swoim blogu czy stronie umieścisz pierwsze reklamy i uzyskasz pierwsze złotówki na swoim koncie. Nic od razu mysie pysie!

2. Jesteś chciwy

   Wielu internetowych marketerów zaczyna swoją stronę mając dobre intencje i to nie ulega wątpliwości ponieważ tak naprawdę jest. Jednak duży odsetek w końcu schodzi na tą złą drogę która prowadzi tak naprawdę donikąd. Czasami z powodu problemów rodzinnych, czasami po prostu już brak cierpliwości i czekanie na pierwszą wypłatę, a czasami po prostu włącza się chciwość gdy widzi się ogromny potencjał swojej strony.
Odpowiedz sobie po prostu na pytanie, czy jesteś w stanie do końca być uczciwy dla swojej społeczności?

3. Nie masz swojego guru do którego w każdej chwili możesz zwrócić się o poradę.

   Najważniejsza kwestia którą omija wielu z was, internetowych biznesmenów. Nie mówię tu o guru, który mówi Ci że możesz szybko zarobić w internecie 1000000zł , ale o takim który naprawdę wie co się dzieję na rynku internetowym i potrafi odpowiedzieć na większość twoich pytań.
Szukając swojego prawdziwego guru, spójrz na to, ile promuje produktów i jak na tym wychodzi. Jeśli zarabia z promowania produktów, to nawet sam fakt że zarabia, nie świadczy o tym że jest to człowiek któremu można zaufać. Marketer z prawdziwego zdarzenia ma wiele pomysłów jeśli chodzi o zarobek w sieci i ma prawdziwe doświadczenie nie tylko w promowaniu śmiesznych e-booków.

Moja rada, znajdź jednego lub dwóch guru którym ufasz i nie kupuj każdego kursu lub e-booka o zarabianiu w sieci. Powiem więcej, jeśli masz kasę, to zapłać swojemu guru za to aby pomógł Ci indywidualnie rozpocząć swój biznes.  

4. Boisz się powiedzieć NIE! 

   Niektórym ludziom z trudnością przychodzi mówić „nie”, nawet jakby ktoś kazał im walnąć się młotkiem w łeb to z chęcią by się jebnęli z uśmiechem na twarzy. Niestety tu nie o to chodzi.
W sieci znajdziesz wiele kuszących propozycji zarobkowych, możliwe że codziennie będziesz słyszał o innej metodzie która wyda Ci się lepsza. TY musisz jednak skupić się na tej jednej i poświęcić jej swoje 110% mocy nie patrząc na innych. Bądź konsekwentny w swoim działaniu, to najważniejsza cecha zarabiania przez internet.

5. Nie wierzysz w siebie! 

   Wiele osób Cię wyśmieje jak usłyszy że zarabiasz na blogu lub stronie internetowej bo powie, co to w ogóle za sposób zarobku. W sieci napotkasz dużo osób które Ci powiedzą że się nie da, nie można i w ogóle świat jest okropny. To są pospolici oceniacze i leniwce którzy nie mając pojęcia na temat zarabiania przez internet. Im się nie udało to znaczy że Tobie też nie wyjdzie.
Pociesz się tylko tym, że wcale tak nie musi być. Uwierz w siebie, w porady swojego guru i swoje umiejętności i napisz do mnie za miesiąc ile zarobiłeś przez internet.

Artykuł pobrano z AlejaArtykulow.pl
 

Początki zarabiania w internecie 

Autorem artykułu jest Robert Chwedczuk

   W obecnych czasach coraz więcej osób zaczyna interesować się zarabianiem w Internecie. Możliwe jest to głównie dzięki szybkiemu rozwojowi tego cudu techniki. Zarabiać w taki sposób chcą osoby, które mają stałą pracę ale pragną również osiągać dodatkowe zarobki, a zarabianie przez Internet jest o tyle kuszące, że nie trzeba wychodzić z domu aby realizować swoje pomysły. Innym powodem jest rozprzestrzeniająca się ostatnio wręcz epidemiologicznie ideologia projektowania własnego życia (lifestyle design) i związana z tym niezależność finansowa (+ niezależność od lokalizacji). Czasami wydaje mi się, że definicji tego pojęcia jest tyle, ile osób o tym pisze czy mówi, zarówno w kręgu własnych znajomych jaki i oficjalnie na swoim blogu, na Facebook’u, itp. Nie mniej jednak, każdy kto pierwszy raz zaczyna myśleć o zarabianiu w Internecie ma trudny orzech do zgryzienia. Na obecnym etapie mojej znajomości tematu muszę przyznać, że sposobów na dopełnienie portfela w oparciu o Internet są co najmniej dziesiątki czy setki. Każdy może zbudować stronę internetową (chociażby w oparciu o WordPressa), dodać reklamy i po odpowiednich działaniach zacząć na niej zarabiać. Każdy może rozkręcić swój własny e-biznes (sprzedaż, usługi). Również każdy może stworzyć swój własny produkt, który będzie sprzedawał.
   Sposobów na zarabianie w internecie jest tak wiele, jak wiele osób siada przed komputerem z myślą o zarabianiu.Żeby jednak zarobić większe pieniądze zakładając e-biznes musimy jednocześnie zdecydować się na działalność gospodarczą. Ja dzisiaj chciałbym przedstawić wam jednak punkt widzenia osoby, która takiej działalności nie planuje lub nie chce zakładać w najbliższym czasie. To były i po części chyba dalej są to moje opinie (poglądy), jednak kolejne pomysły, które przychodzą mi do głowy coraz bardziej przekonują mnie do konieczności (korzyści z) jej założenia aby nie zaszufladkować się na poziomie obecnych zarobków. Chodzi mi o strony dzielące się dochodem. Mówcie co chcecie, przekonujcie mnie ale ja i tak nie zmienię zdania. Uważam, że tego typu strony to najlepszy wybór dla osoby zaczynającej swoją przygodę z zarabianiem w Internecie. Ich główne zalety to brak kosztów, szybkie pierwsze efekty, w pełni pasywny dochód i nieograniczone zarobki. Oczywiście to jest tylko przykład z mojego życia, głównie na bazie jednego serwisu, jednak myślę że dzielenie się moim własnym doświadczeniem jest lepsze niż pisanie czy analizowanie działań i osiągnięć innych.
 
Artykuł pobrano z AlejaArtykulow.pl

Zarabianie w Internecie

Autorem artykułu jest Robert Chwedczuk

   Zarabianie w Internecie staje się coraz bardziej popularne od kiedy ludzie zaczęli coraz częściej szukać dodatkowych sposobów na zarobki poza zwykłą praca na etacie. Bardzo dużo stron internetowych prezentuje sposoby na zarabianie w sieci ale niestety większość z nich to tak zwany scam.
Bardzo ważne jest odróżnianie prawdziwych, wartościowych informacji od fałszywych w czasach, w których za wszystko musimy płacić. W rzeczywistości jednak aby zarabiać pieniądze w Internecie potrzebne są chociaż niewielkie początkowe nakłady finansowe.

Możemy znaleźć naprawdę wiele polecanych i świetnych sposobów na zarabianie w Internecie. Podstawowe z nich to:

Prowadzenie strony internetowej bądź bloga.
Tworzenie i rozwój strony internetowej czy bloga to łatwy i dość przyjemny sposób aby rozpocząć zarabianie w Internecie. Kiedyś myślałem, że zbudowanie strony internetowej to nie lada trudność jednak teraz wydaje się to bardzo proste. Stworzenie bloga jest jeszcze łatwiejsze i ponadto sprzyja przyciąganiu odwiedzających. Możesz zacząć zarabiać np. poprzez zainstalowanie na stronie reklam kontekstowych.Warto pamiętać, że tworząc pierwszą stronę czy bloga powinna ona opierać się o tematykę, które cię interesuje. Musisz wybrać swoją niszę, inaczej szybko znudzi ci się jej prowadzenie a tym samym zaprzepaścisz szansę na zarabianie w Internecie.

Sprzedawanie rzeczy na Allegro
Kolejny bardzo łatwy sposób na zarabianie w Internecie. Jeżeli masz do sprzedania jakieś przedmioty lub usługi to nie martw się, że nie będziesz miał gdzie ich sprzedać. Możesz wykorzystać do tego serwisy pośredniczące, takie jak Allegro, Świstak czy Ebay.
Założenie konta na każdym z tych serwisów jest bardzo łatwe, jedyne co jest potrzebne to adres email, na który przejdzie wiadomość z linkiem potwierdzającym rejestrację.

Sprzedawanie czyichś produktów
Nawet jak nie masz nic własnego do zaoferowania swoim klientom, możesz zając się pośredniczeniem w sprzedaży produktów innych osób. Wystarczy zarejestrować się w odpowiednim programie i czerpać zyski z prowizji od każdej sprzedaży.

To tylko niektóre ze sposobów na zarabianie w Internecie. Przeglądając różne strony internetowe czy blogi znajdziesz ich dużo, dużo więcej jednak pamiętaj – staraj się wybierać tej jak najbardziej wartościowe.

Artykuł pobrano z AlejaArtykulow.pl


 

Zarabianie w Internecie - determinanty sukcesu

Autorem artykułu jest Robert Chwedczuk

 Pomyśl, że możesz wstawać o której chcesz, pracować kiedy chcesz a nawet zarabiać kiedy chcesz. Nie masz obowiązków względem pracodawcy. Nie musisz wstawać o poranku. Twoje życie zależy tylko od ciebie i prowadzisz je na własnych warunkach.
Jest to naprawdę możliwe dzięki marketingowi internetowemu. Zarabianie w Internecie przy wykorzystaniu marketingu internetowego pozwala praktycznie każdemu zarabiać pieniądze z zacisza własnego domu, siedząc we własnym fotelu a jedyne co musisz zrobić to włożyć w to trochę wysiłku. Jednakże, nie chodzi tutaj tylko o wysiłek czy pracę samą w sobie. Jeżeli nie robisz jednak tego właściwie, możesz pracować dzień w dzień i nawet po kilku miesiącach nie zawsze widać efekty. W tym artykule napiszę o tym co wpływa na sukces internetowy i jak ty możesz go osiągnąć.

Głównym powodem tego, że tak wiele osób ponosi porażki jest fakt, że po prostu nie robią wszystkich rzeczy dobrze. Gdy ludzie pierwszy raz słyszą o możliwościach zarabiania w Internecie czują pewne podekscytowanie. Dzieje się tak głównie dlatego, iż wydaje im się, że zarabianie takie jest proste i że nie wymaga zbyt wielkiej wiedzy. Pozwól mi uświadomić ci teraz, że takie myślenie jest niewłaściwe. Żeby zarabiać w Internecie przy wykorzystaniu marketingu internetowego nie wystarczy tylko kilka kliknięć myszą, nie będziesz w taki sposób zdolny do zarabiania góry pieniędzy pracując kilka godzin dziennie. To świetnie, że przeznaczasz na to wiele godzin, jednak wykonując to niewłaściwie tracisz tylko czas. Trzy godziny bezcelowej pracy to nie to samo co trzy godziny pracy według wcześniej ustalonego planu.

To właśnie plan pracy odróżnia ludzi sukcesu od tych, którzy nie zarobili nawet centa dzięki marketingowi internetowemu. Jeżeli chcesz zarabiać przez Internet tyle ile pracując na etacie to musisz trzymać się ustalonego i sprawdzonego planu działania. Nie możesz dotrzeć z punktu A do punktu B gdy się zgubisz i nie znasz kierunku, w którym masz podążać. Jak więc zamierzasz zarabiać w Internecie, jeżeli nie wiesz co robisz? Sprawdzony model pozwala ci być pewnym tego co robisz i podążać tylko za wskazówkami.

Chciałbyś poznać podstawowe zasady zarabiania w Internecie? Chciałbyś poznać sposoby na pewne zarobki w Internecie? Jeżeli tak, jeżeli interesuje cię zarabianie w Internecie i dochód pasywny to jesteś na najlepszej drodze do osiągnięcia niezależności finansowej.
Artykuł pobrano z AlejaArtykulow.pl


 

Zarabianie przez internet - proste i skuteczne sposoby!  

Autorem artykułu jest Katarzyna Bieńkowska

    Z każdym miesiącem rośnie liczba osób korzystających z internetu, będącym źródłem wiedzy i szybkiej informacji. Ponieważ czytasz ten artykuł, to wiem, że jesteś aktywnym jego użytkownikiem. Ale czy wiesz, że są tacy ludzie, dla których internet jest przede wszystkim źródłem dochodu?
Internet stwarza nieograniczone możliwości zarabiania pieniędzy, poprzez dotarcie do ogromnej liczby ludzi! Tutaj nie ma świąt, dni wolnych od pracy. Działa 24 godziny na dobę, przez cały rok!
Zdajesz sobie sprawę, że wielu ludzi zarabia bardzo duże pieniądze, właśnie przez internet. I to niekoniecznie prowadząc sklepy online. Ty również możesz dołączyć do tego grona i uzyskać, tak pożądaną niezależność finansową. I co najważniejsze! Nie musisz znać się na programowaniu, tworzeniu stron www! Wystarczy podstawowa wiedza na temat internetu.
Tylko od Ciebie zależy sukces w prowadzonym biznesie, ponieważ tylko Ty decydujesz o tym, ile czasu poświęcisz na swoją działalność. Jeżeli chcesz być swoim szefem - dowiedz się więcej z poniższego artykułu.
Co to jest program partnerski?
   Program partnerski jest to system, za pomocą którego osoby, tzw. Partnerzy zarabiają na promowaniu określonych produktów przez internet. Najbardziej szanowane i godne zaufania firmy, które organizują takie działania, podpisują umowy (zwykle drogą online) z uczestnikiem, wyposażając go w różnego rodzaju elementy promocji. Są to zwykle linki sprzedażowe, banery, artykuły i tym podobne materiały promocyjne, które można wykorzystać na swoich stronach internetowych, blogach lub forach.
Każdy z uczestników otrzymuje określoną prowizję za sprzedane produkty, za jego pośrednictwem. Bo tak naprawdę, to nie Ty sprzedajesz, ale udostępniasz swoją powierzchnię reklamową.    Oczywiście w różnych firmach, różnie to wygląda. Im więcej zostanie sprzedane za naszym pośrednictwem, tym większą możemy wygenerować prowizję. Nie ma sensu tutaj wyliczać, jak duże mogą to być zarobki, ponieważ wszystko zależy, tylko i wyłącznie, od naszego zaangażowania. Są internauci, którzy otrzymują prowizję sięgającą grubo powyżej średniej krajowej, ale i tacy, którzy nic nie robią i nie generują żadnych dochodów.
W każdej działalności gospodarczej (jak i również w życiu), głównym czynnikiem mającym wpływ na odniesienie sukcesu jesteśmy my sami! To wyłącznie od tego co myślimy, jak działamy i od wiary w sukces zależy to, co osiągniemy. Jeżeli podświadomie nie wierzymy w to, że damy radę - nie ma sensu czegokolwiek zaczynać.
Dlaczego są ludzie, którzy zaczynając od zera, jakikolwiek biznes, odnoszą sukcesy? Ponieważ, oprócz posiadanej wiedzy, mają TO COŚ. Wiarę, że odniosą sukces! Ty również możesz być taką osobą, po prostu uwierz i zacznij działać. Nie odkładaj na jutro, bo nigdy nie zaczniesz! Zrób pierwszy krok, potem kolejny i bądź konsekwentny w działaniu. Uwierz w to, że Ty również możesz to zrobić!
Zwróciłeś lub zwróciłaś uwagę na to, że dużo razy używam słowa "wiara". Dlaczego? Bo większość idei, projektów na początku rodzi się w umyśle. Poprzez działanie i wiarę w sukces następuje materializacja projektu. Nie można dotrzeć do celu, nie mając nie tylko planu, jak również wyobrażenia o tym celu. Dopiero wówczas, gdy uświadomimy sobie, gdzie chcemy dotrzeć, zaczynamy o tym myśleć, wyobrażać sobie jak to będzie, gdy już tam będziemy. Później dopiero następuje cały proces - określone działanie, aby ten cel zrealizować i mocna wiara, że wbrew przeciwnościom go osiągniemy! Poczytaj o sportowcach, którzy osiągnęli duże sukcesy! Tak, trening ma ogromne znaczenie, ale gdyby nie widzieli siebie, jak zwyciężają, nigdy by nie osiągnęli tego, co mają teraz.
Programy partnerskie są pewnego rodzaju wyzwaniem dla tych. co pragną robić coś dla siebie i zacząć tworzyć swój biznes. Jeżeli jesteś, chociaż w pewnej części przekonany/przekonana, że chcesz spróbować, zacznij działać. Nie musisz angażować żadnych środków finansowych, aby rozpocząć współpracę! Nie są to "żadne mlm-y", w których będziesz biegała lub biegał i sprzedawał ludziom produkty! Nie. To ludzie znajdą Ciebie sami!
Start w PP
   Poniżej przedstawię pokrótce dwa rodzaje programów partnerskich, które możesz wybrać, w zależności od Twojego potencjału. W internecie istnieje wiele różnych i wystarczy tylko przejrzeć, i wybrać odpowiedni dla siebie.
Program partnerski finansowy
   Najbardziej popularnymi programami partnerskimi są te, których organizatorem jest instytucja finansowa. W tym przypadku dużą rolę odgrywa system prowizyjny, ponieważ jest najwyższy. Jak to wygląda w praktyce? Opiszę to pokrótce, opierając się na przykładzie jednego organizatora. W większości wypadków działają oni podobnie.
W tym przypadku wystarczy się zarejestrować i już się zarabia, ponieważ na starcie otrzymacie Państwo bonus w wysokości kilkudziesięciu złotych. Jeżeli zgłoszenie od klienta zostanie zarejestrowane jako zaakceptowane - spełniające wymogi regulaminu - Partner otrzymuje pieniądze od razy na swoje konto partnerskie.
W większości tego rodzaju PP na bieżąco możesz kontrolować swoje zyski, ponieważ wszystkie akcje są raportowane na bieżąco.
Jednocześnie zakładasz własną stronę docelową, przyporządkowaną do Twojego konta partnerskiego. Praktycznie nic nie musisz robić, poza promowaniem własnej strony! Możesz to robić w różny sposób, umieszczając swój adres, wszędzie tam gdzie uznasz to za potrzebne (pamiętaj jedynie, nie spamuj!): blogi, fora, w stópce email, itp. Do promocji strony, jeżeli posiadasz bloga lub stronę internetową możesz wykorzystywać bardzo często różnego rodzaju banery, krótkie teksty z linkami, widgety a nawet porównywarki. To wszystko udostępnia Tobie, w większości wypadków dany portal. Wystarczy wybrać i zastosować.
Jak już wspomniałam, nie warto robić symulacji, ile można zarobić. Zgadzam się, że jest to ważne i jednocześnie jest głównym wyznacznikiem podejmowanej działalności. Na początku jednak, należy, tylko i wyłącznie skupić się na promowaniu własnej strony z produktem! Stopniowo i sukcesywnie, będzie się zmieniał stan naszego konta. Wówczas można podjąć inne środki promocji, np. płatne reklamy.
Program partnerski ebook
   Ebooki cieszą się wzrastającą popularnością, ze względu na formę (PDF) i cenę produktu. Oczywiście dla pewnych osób, żaden ebook nie zastąpi papierowej książki. Dla tych natomiast, którzy lubią czytać na komputerze i cenią sobie taką formę, jest to znakomita sposobność do zapoznania się z wieloma interesującymi pozycjami. Tym bardziej, że tytułów ebooków z każdym miesiącem przybywa, wśród których, znajduje się wiele bardzo dobrych pozycji.
Ta forma programu partnerskiego jest kierowana głównie dla osób posiadające witryny sprzedażowe, a jednocześnie dla wszystkich tych, którzy piszą o książkach, artykuły z poradami, itp.
W tym przypadku bardzo często możemy korzystać z linków sprzedażowych, okładek a nawet darmowych fragmentów.
Prowizje są oczywiście mniejsze niż w bankowych programach partnerskich, ale często rekompensowane dodatkowymi formami bonifikat.
   O programach partnerskich można byłoby pisać i pisać, prezentując każdy z nich w osobnym i długim artykule. Jednakże ogólną ich cechą jest to, że są jednym z najbardziej demokratycznych form współpracy biznesowej. Skierowane są do osób pełnoletnich. Nie wymagają żadnego zaangażowania finansowego. Nie wymagają nic od podejmującego współpracę Partnera. I należy pamiętać, że istnieje jeden złoty środek, aby odnieść sukces finansowy w tej działalności: zaangażowanie! Prosty i skuteczny!
   Proszę pamiętać: nie jest wytłumaczeniem, że nie mam czasu! Co by było gdyby, Ford powiedział, że nie ma czasu "bawić się w wymyślanie samochodu"? Nie byłoby samochodu? Nie! Ktoś inny zająłby jego miejsce, ktoś inny wygrałby swoją przyszłość. Ktoś inny byłby niezależny finansowo!
   Na początku tej "gry" ważne jest wyłącznie wystartowanie i pragnienie zmiany tego, co można zmienić. Nigdy nie wiesz jakie pozytywne implikacje, będzie miało to, że zacząłeś lub zaczęłaś coś robić. Jeżeli pragniesz dobrze zarabiać, wierzysz w to, że na to zasługujesz, to jest tylko kwestią czasu, że stanie się to materialne!

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

 

Programy Partnerskie, ile mogę zarobić?

Autorem artykułu jest grafway

   Z roku na rok coraz więcej towarów kupujemy korzystając z konkurencyjnej oferty sklepów internetowych. Sklepy te dzięki zapotrzebowaniu na mniejsze powierzchnie magazynowe, czy brak konieczności posiadania własnej siedziby, mogą nam zaoferować produkty po znacznie niższej cenie niż ma to miejsce w sklepach stacjonarnych.
   Jak podaje serwis eGospodarka przeprowadzone w 2010 roku badania NetTrack wykazały, że wśród Polaków, którzy ukończyli 15 rok życia ponad 50 % korzysta z Internetu. Według różnych źródeł w Polsce działa od 10 do 20 tys. sklepów internetowych oraz wiele firm usługowych, które mogą nam zaoferować solidny zarobek bez wychodzenia z domu. W jaki sposób?
Każdy kto ma ciekawy tematycznie serwis internetowy o unikalnej treści, może dołączyć do jednego z wielu programów partnerskich, oferując produkty oraz usługi różnorodnych firm w formie reklam wyświetlanych na swojej stronie. Najciekawsze PP oferują m.in. Allegro, Bankier, Złote Myśli, Grafway, Net Art oraz AdSense. Oferty te dotyczą produktów oraz usług z bardzo wielu dziedzin od finansów po ebooki, czy nawet kartki okolicznościowe. Serwisy te proponują prowizję płaconą w procentach od sprzedaży produktów lub usług, w formie z góry ustalonej stawki za dany produkt lub też za kliknięcia przekierowujące z twojej witryny.

Jakie korzyści możesz osiągnąć robiąc coś co lubisz?
   Załóżmy, że jesteś właścicielem forum lub blogu, którego główną tematyką są porady na tematy związane ze ślubami. Jednocześnie twój serwis jest bardzo popularny wśród osób, które myślą o organizacji swojego wymarzonego wesela. Liczba odwiedzin serwisu to kilkaset, a nawet kilkudziesięciu tysięcy wejść miesięcznie.
Umieszczając na stronie ładny banner oferujący produkty powiązany tematycznie z serwisem, masz znacznie większą szansę, że użytkownik twojej strony kliknie w banner, niż właściciel strony z przypadkową reklamą.
   Jeżeli poprawnie zarejestrowałeś się w systemie partnerskim, wówczas każde przekierowanie z twojej strony na stronę Partnera, które zakończy się kupnem oferowanych na niej produktów będzie dla ciebie zarobkiem.
Jeżeli program partnerski oferuje 10 % kwoty od sprzedaży, masz realną okazję zarabiania prawdziwych, niekiedy bardzo dużych pieniędzy. Jeżeli średnia ilość zamówień wyniesie 300 zł, od każdego zamówienia otrzymasz 30 zł. Przy 10 zamówieniach będzie to kwota 300 zł przy 100 zamówieniach 3000 zł...
   Jak wysoka będzie to kwota zależy zarówno od oferty sklepu, konkurencyjności cen oraz twojej pracy i determinacji jaką włożysz w promocję partnera.
Jest to naprawdę uczciwa i coraz bardziej popularna forma zarobków, czy zdecydujesz się na jakiś program partnerski, zależy od ciebie, ale posiadając wartościową stronę, błędem było by nie skorzystanie na tym.
---
Program partnerski oferowany przez sklep internetowy Grafway to 10 % zarobków od sprzedaży dla Ciebie. Brak ograniczeń w wysokości zarobków.
Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl


 

Program partnerski jako źródło utrzymania

Autorem artykułu jest Leszek Maruszczyk

Program partnerski jest to swego rodzaju działalność internetowa, tworząca nigdzie indziej niespotykane interakcje, w których, jak rzadko kiedy zyskują trzy strony:
- Sprzedawca produktów, bo uzyskuje większą sprzedaż liczoną w sztukach produktu, a ponadto nie musi aż tak wiele pieniędzy wydawać na reklamę, bo zamiast tego płaci za konkretny efekt – sprzedaż, zamiast, jak to ma miejsce w reklamie tradycyjnej (radio, TV, prasa) – za wyświetlenia, z których nie koniecznie wyniknie wzrost sprzedaży.
- Drugi w kolejce jest właściciel strony – w zupełnie pozbawiony ryzyka finansowego sposób może całkiem nieźle zarobić, promując produkty w ramach programu partnerskiego. Co więcej, na ogół nie wymaga to szczególnie dużego wysiłku, ot, wystarczy tu i tam na stronie dać link partnerski. Wystarczy, że strona ma odpowiednią oglądalność i prowizje raz za razem wpadają do kieszeni.
- Trzeci jest odbiorca tego typu reklamy, czyli potencjalny klient – dla niego oglądanie reklam ściśle tematycznych, w tematyce która i tak go interesuje, jest o wiele mniej denerwujące, niż np. oglądanie wszystkich reklam "jak leci", co ma miejsce np. w telewizji i łatwo jest to zobrazować prostym przykładem: w TV puszczane są reklamy podpasek, ale wiadomo, że żaden mężczyzna dla siebie ich nie kupi, a mimo to oglądać reklamę musi.
To jasno pokazuje, że program partnerski dla każdego tak naprawdę nie istnieje. Na ogół są one podzielone na kategorie produktów, tematykę itp. Dla właściciela strony o gotowaniu nie za bardzo odpowiedni będzie program partnerski sklepu internetowego z oponami, bo użytkownicy – odbiorcy serwowanych przez niego treści po prostu nie interesują opony, oni oglądają tę konkretną stronę internetową, bo poszukują wiedzy nt. gotowania. W tym przypadku raczej sprawdzi się program partnerski w jakiś sposób związany z jedzeniem i kulinariami, bo są o wiele większe szanse, że odbiorcy takiej strony kupią książkę o gotowaniu, niż oponę.
Zarabianie w programach partnerskich z jednej strony jest banalnie proste – wystarczy mieć ciekawą, poczytną stronę internetową i małym nakładem pracy można już na niej zarabiać. Jednocześnie, jeśli chce się z programów partnerskich uczynić główne źródło utrzymania, nie będzie to takie łatwe – trzeba naprawdę sporo się natrudzić, żeby z programów partnerskich osiągnąć średnią krajową. Niemniej są ludzie, którzy zarabiają w ten sposób po kilkanaście – kilkadziesiąt tysięcy miesięcznie. Skoro im się udało, to prawdopodobnie innym ludziom także - przy odrobinie zapału.

Leszek Maruszczyk

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

 

Jak zarobiłem ponad 10 000 zł w Nextranet.pl

Autorem artykułu jest Adam Kaczmarek

10000 zł dla niektórych może wydawać się małą kwotą, ale w moim przypadku, bez dużego zaangażowania, prowizje miesięczne w wysokości min. 350 złotych (+premie) pozwalają mi pokryć część rachunków. Poniżej opiszę co zrobiłem, jak to robiłem i co rekomenduję osobom, które chciałyby zapewnić sobie pasywne źródło dochodu.
Wpis kieruję do osób, które chcą się dowiedzieć jak zarabiać realne pieniądze przez Internet, wykorzystując przy tym program partnerski Nextranet.pl. Tekst kieruję także do nowych partnerów, którzy zarejestrowali się niedawno i chcą podnieść swoją skuteczność i zwiększyć zawartość portfela.
10 000 złotych dla niektórych może wydawać się małą kwotą, ale w moim przypadku, bez dużego zaangażowania, prowizje miesięczne w wysokości min. 350 złotych (+premie) pozwalają mi pokryć część rachunków.
Poniżej opiszę co zrobiłem, jak to robiłem, gdzie popełniłem błędy i co rekomenduję przyszłym i nowym partnerom, którzy chcieliby zapewnić sobie dodatkowe źródło dochodu. Podzielę się swoją wiedzą i doświadczeniem jakie miałem na samym początku oraz jakie nabyłem podczas pracy w programie. Po przeczytaniu wpisu, mam nadzieję, że zmienicie zdanie i nastawienie do dzisiejszych programów partnerskich i skorzystacie z niebywałych zalet i świetnych perspektyw jakie właśnie daje Nextranet.pl.
Dla “niedowiarków” od razu przedstawiam dowody mojej działalności w Nextranecie:
1. Moje miesięczne zarobki w programie (plik .xls) – pobierz.
2. Potwierdzenia przelewów od NetPress Digital – pobierz,
3. Zdjęcie nagród jakie wygrałem – pobierz (+wpisy na blogu Nextranetu – 1 i 2)
Po obejrzeniu powyższych dowodów możliwości zarobkowania w Nextranet, zachęcam do przeczytania mojej historii z programem.
Spis treści:
1. Moje początki oraz porady
1.1 Nazwa i domena – ważny wybór
1.2 Wygląd sklepu
1.3 Nisza
1.4 Narzędzia
1.5 Moje błędy
1.6 Epilog
2. Co może Ci dać Nextranet?
2.1 Dlaczego powinieneś poważnie pomyśleć o przystąpieniu do Nextranet?
2.2 Jakie są zalety i kto może działać w Nextranet?
2.3 Jak mam promować produkty? Pomysły na start oraz porady
3. Podsumowanie
Moje początki oraz porady
Jak dowiedziałem się o programie? Z świetnie przygotowanej akcji wirusowej Otwieramy.pl. Po kilku tygodniach dowiedziałem się, o co tak naprawdę chodzi i co organizatorzy mieli na myśli poprzez slogan “nowa era zarabiania w sieci”. Chodziło o założenie własnego sklepu/biznesu w sieci – całkowicie za darmo. Nie czekając chwili dłużej kliknąłem w link otwierający stronę rejestracji Nextranet.pl, zarejestrowałem się i zacząłem działać.
Nazwa i domena
Tuż po założeniu konta w Nextranet, pierwsze co zrobiłem, to zarezerwowałem adres. W dzień, kiedy Nextranet się “otworzył”, wiedziałem, że muszę działać szybko, aby zarejestrować sklep, który będzie miał atrakcyjne brzmienie z subdomeną nexto.pl (dzisiaj nextore. Są jeszcze nextshop, nextpress i nextaudio). W jednej chwili przyszła mi prosta i łatwa do zapamiętania nazwa sklepu i zarazem wybór domeny. Super Czytelnia. Wpisałem więc w panelu słowo super. Domena wyglądała tak: super.nexto.pl (obiecywano mi, że bez wkładu własnego mogę zarobić, zatem nie kupiłem własnej domeny, a jest oczywiście możliwość jej podpięcia w panelu Nextranet).
Posiadałem więc już prosty i łatwy do zapamiętania przez klienta adres. Krótki i banalny.
OK, pierwszy etap mam za sobą.
Wygląd sklepu
Co teraz? Teraz wypadałoby wyróżnić się od innych. Zatem edycja wyglądu sklepu. Moje pierwsze zmiany graficzne były bardzo proste. Z czasem stwierdziłem, że to może nie wystarczyć. Ładnie wyglądające i dobrze przygotowane sklepy zawsze przyciągają ludzi. Schludny wygląd jest częścią sukcesu. Mało jest klientów, którzy po wejściu na sklep, na którym widzą niedokładnie wykonane elementy czy też ich “przeładowanie” dokonują zakupu.
Moja mała porada dla Ciebie: postaraj się zaprojektować swój nagłówek tak, aby nie było w nim przepychu. Nie staraj się sprzedać w jednym nagłówku kilkudziesięciu informacji. To nie może być “choinka”. Klient w takich momentach tylko się gubi i traci zapał do ewentualnego kupna, gdyż myśli, że proces składania zamówienia też będzie utrudniony. Ma być ładnie, prosto i schludnie. Tak zwany “branding” tj. utrwalenie nazwy marki dla klienta jest dobrym działaniem i na pewno przy projektowaniu powinieneś się nad tym elementem zastanowić. Logo czy też nazwa sklepu musi być w miarę widoczna.
Moje początki w projektowaniu wyglądały dość niezdarnie. Nie miałem doświadczenia, a grafikiem nie byłem, nie jestem i nie sądzę, abym był ze względu na brak umiejętności. Kiedy po raz pierwszy porządnie zmieniłem wygląd, sklep był w ciemnej kolorystyce. Ciemne tło sprawiało, że klient skupiał wzrok na środkowej kolumnie gdzie znajdowały się produkty. Nagłówek nawiązywał także do tej kolorystyki. Nazwa sklepu oraz 4 ikonki-przyciski akcji były tak zaprojektowane, że były bardzo dobrze widoczne dla klienta. Przyciskami akcji były:
- Subskrypcja (wtedy prowadziłem własny newsletter),
- Program Partnerski (link z moim Partner ID do Nextranetu),
- Kanał RSS
- Super BLOG (o blogu później).
Dodatkiem było także “słoneczko”, w którym dałem informację – zaletę dla kupujących, a brzmiała ona: “Jedyny taki sklep z dostawą w minutę!“. Po kliknięciu przenosiło nas na tę stronę. Wygląd Super Czytelni był dość schludny i trzymałem go przez długi dość czas (ok. 6 miesięcy). Po tym czasie chciałem znowu zmiany. Wygląd zmieniłem na ten, który jest do dzisiaj dostępny. Barwy ciut jaśniejsze, ale schemat ten sam.
Podsumowując: Projektując moją Super Czytelnię starałem się, aby była ładna i schludna. Dobry wygląd każdej strony w Internecie jest częścią sukcesu. Sami lubimy kiedy wchodzimy na ładnie wyglądającą stronę i wiemy co, i gdzie mamy kliknąć. Logo wyraźnie identyfikujące sklep, przyjazna kolorystyka – wszystko to sprzyja zatrzymaniu Klienta na sklepie. Dobrym patentem może być zaprojektowanie wyglądu tak, by tło miało funkcję przyciągnięcia wzroku klienta na to, co jest najważniejsze, czyli na asortyment – na środkową kolumnę kiosku partnerskiego gdzie wyświetlane są publikacje. Nextranet daje Ci możliwość edycji stopki i nagłówka, styli i szablonu.
Nisza
Wszędzie mówi i pisze się o znalezieniu swojej niszy. O jej znalezieniu dowiedziałem się później. Nie posiadałem żadnej strony, nie prowadziłem bloga o np. tematyce historycznej, zatem uderzyłem w świat z pełną ofertą. Sprzedawałem wszystko. Prasę, książki w audio i PDF. Jak widać, w moim przypadku zadziałało, jednak jeśli posiadasz już bloga nt. komputerów, możesz polecać prasę komputerową zgodnie z jego profilem. Szansa, że czytelnik zakupi polecane czasopismo komputerowe jest wtedy znacznie większa.
Podsumowując: Jeśli masz bloga, stronę na jakiś konkretny temat, spróbuj polecać produkty z nim związane. Możesz spersonalizować swój sklep poprzez wyłączenie różnych kategorii produktów w panelu Nextranet. Przykład mojego sklepu, jako sklepu o pełnej ofercie zadziałał, ale warto też podać przykład partnera, który prowadzi sklep slownictwo.nextore.pl, który jest częścią serwisu slownictwo.pl. Zarobki tego partnera są jednymi z najwyższych w Nextranecie, a posiada on w swojej ofercie tylko publikacje do nauki języków obcych.
Narzędzia
Z jakich narzędzi korzystałem na samym początku? Był tylko blog i nic więcej. Na blogu umieszczałem informacje o ewentualnych promocjach i suche opisy książek. Prowadziłem cykl: “Książka na dzisiaj” gdzie polecałem godne uwagi pozycje. Takie “klepanie” praktykowałem długo i to był błąd. Nie przyciągałem nikogo zwykłym przeklejaniem opisu i okładki książki. Dopiero po bardzo długim czasie, po finalnej zmianie wyglądu sklepu, postanowiłem zmienić zasady działania bloga i do dzisiaj staram się pisać ‘newsy’ ze świata e-publikacji. Mam swoją bazę czytelników bloga i jego fanów na Facebooku (o nim też wspomnę później).
Po założeniu bloga postanowiłem dołączyć własny newsletter, który niestety nie wypalił. Miałem tylko 20 subskrybentów. Jednak nie od razu Kraków zbudowano. Po pewnym czasie przyszły duże zmiany w kioskach partnerskich i newsletter Nexto został zaaplikowany także i do mojego sklepu. Aby nie robić zamieszania, zmieniłem odsyłacz mojego newslettera do newslettera Nexpresso (szczerze – bardziej efektywny sposób promocji – no i nie ja musiałem się męczyć nad wysyłaniem informacji o promocjach).
Po bardzo długim czasie oprócz bloga, newslettera, skorzystałem z mikrobloga Blip. Korzystam z niego z rozwagą i wykorzystuję go w celach promocji bloga połączonego ze sklepem. Jeśli osoba korzystająca z Blipa wejdzie i przeczyta wpis, który po części jest połączony z jej zainteresowaniami, być może zainteresuje się także subskrypcją bloga. Będzie to mały sukces. Będę miał potencjalnego klienta, którego interesują e-publikacje, czytniki ebooków itp. Do promowania wpisu na blogu korzystam z tagów, które opisują “charakter” wpisu. Jeśli piszę o nowym czytniku ebooków danej firmy, dodaję tagi w sposób taki, aby wiadomość na Blipie wygląda tak: “Nowy #czytnik #ebook.ów (…)“. Użytkownicy obserwujący tagi czytnik i ebook będą zachęceni do kliknięcia linku, który także dodaję. Takim sposobem pozyskuję osoby, które dają największe prawdopodobieństwo pozostawienia śladu na blogu i ewentualnie w przyszłości – pieniędzy w sklepie.
Jak można zauważyć mój blog super-czytelnia.blogspot.com posiada jedną reklamę tekstową w górnym prawym rogu. Raz na jakiś czas wstawiam także banner na bloga, aby czytelnicy widzieli, że jest fajna promocja, z której mogą skorzystać. Jestem pewien, że w dobie irytujących reklam czytelnicy są zadowoleni, że u mnie mogą normalnie zaznajomić się z tekstem. Widziałem wiele blogów partnerskich, które zostały zrobione metodą “choinki”, o której wspominałem powyżej. Nie, nie i jeszcze raz nie. Dowalenie setek reklam na górze, z lewej i prawej strony nie jest dobrym ruchem. Niech czytelnik bloga widzi, gdzie jest zawartość, której On szuka. Jeśli wstawimy reklamy w każdym wolnym miejscu, będzie to najgorszy ruch, jaki możemy zrobić. Zniechęcamy ewentualnego klienta do pozostania u nas.
Kolejne dwa narzędzia, z których korzystam to: Facebook i Twitter. Dość niedawno dodałem u siebie na blogu wtyczkę towarzyską, która pozwoli “polubić” mojego bloga, dla którego stworzyłem tzw. “fan page” na Facebooku. Na FB i Twitterze są publikowane informacje z bloga. (Fan page dla swojego kiosku, bloga, strony możesz stworzyć tutaj). O czym warto informować na tych serwisach? Na pewno o korzyściach, które będzie miał z klient. O promocjach, ale nie tylko. Można spróbować interakcji – porozmawiać ze swoimi użytkownikami, klientami, fanami.
Z jakich narzędzi jeszcze korzystałem i korzystam? Jest ich naprawdę wiele. Poniżej opisuję działanie przykładowych narzędzi. Każdy partner Nextranetu może zastosować je do promocji własnego sklepu. Szerzej o sposobie ich użycia w rozdziale “Jak mam promować produkty? Pomysły na start oraz porady“.
- Generator PDF – daje możliwość generowania z darmowych fragmentów ebooków pliki PDF, gdzie w środku będzie znajdował się link do sklepu.
- Mikroblogi – najpopularniejsze w Polsce to BLIP, Śledzik, Flaker, Twitter, Pinger, Spinacz.pl
- Portale społecznościowe – Facebook, nasza-klasa.pl
- Moduł reklamowy produktów: w Nextranecie dla każdej promocji można wygenerować widgety, o różnych rozmiarach, które następnie można umieścić na stronach.
- Moduł wyszukiwarki: narzędzie pozwalające klientowi przeszukanie zasobów sklepu z dowolnego miejsca na stronie, na której jest wstawiona wyszukiwarka.
- Generator linków: służy jako reklama tekstowa.
- Moduł reklamowy promocji: to standardowy generator bannerów. Najpopularniejszy moduł w Nextranecie.
- Moduł Okazji Dnia: Okazja dnia, to mini-promocja danego produktu, którego cena została obniżona czasowo.
- Pliki/dane w XML: dla tych, którzy posiadają wiedzę programistyczną.
- Promowanie Nextranetu: posiadając bloga możesz dodać fajny skrypt, który będzie zachęcać do rejestracji w PP. To będzie twój drugi poziom pracujący dla Ciebie.
- Google AdWords – jest to płatny system reklamowy Google, z którego możesz, ale nie musisz korzystać. Niektórzy otrzymują od tej firmy bony rabatowe 250 zł na start – warto z nich wtedy skorzystać.
Podsumowując: Z jakich narzędzi korzystałem i korzystam przy promocji Super Czytelni?
- Mikroblogi – zmuszają do kreatywnego myślenia. Najlepiej zawrzeć w 140 znakach coś, co zachęci ewentualnego klienta do zajrzenia w link, który dodaliśmy do wpisu. Ważne jest też przy tym umiejętne użycie tagów (etykiet).
- Portale społecznościowe – dzisiaj większość ludzi posiada na nich konta. Sam Facebook przekroczył 500 milionów użytkowników i warto z niego skorzystać przy promowaniu. Warto założyć własną “fan page“.
- Gotowe narzędzia w Nextranet – pozwalają na szybką i łatwą promocję praktycznie gdziekolwiek.
- Blog – Można go skutecznie połączyć ze swoją działalnością w Nextranecie. Jeśli prowadzisz blog o językach obcych, zacznij promować audio-kursy. Znalezienie odpowiedniego produktu, połączonego z profilem bloga będzie idealnym ruchem, który zwiększy szanse na sprzedaż. Posiadanie bloga już jest idealnym startem w programie.
Moje błędy
Zaczynając przygodę w Nextranecie nie miałem wiedzy z zakresu e-biznesu. Jednak posiadanie własnego sklepu było czymś fajnym i zarazem wyzwaniem. Skoro nie posiadałem wiedzy z “e-commercu” musiałem się dokształcać. Na szczęście w Nextranecie mogłem zapisać się na darmowe kursy, dzięki którym poznałem wiele trików i sposobów promocji. Oprócz tego czytałem wiele o darmowych sposobach na promocję w Internecie. Popełniałem wiele błędów, które były uznawane na początku za SPAM. Szybko jednak zaprzestałem tych praktyk po otrzymaniu ostrzeżenia od managera programu. Stwierdziłem, że ma rację. Nie ma sensu dawanie linków do sklepu na różnych forach, skoro i tak po krótkim czasie są usuwane.
Zacząłem myśleć nad kreatywnymi sposobami promocji. Jedną z nich był założony kanał na YouTube z darmowymi fragmentami audiobooków. To narzędzie przynosi mi ok. 20% stałego ruchu na sklepie. Jest to dużo. Samych wyświetleń filmów było już ponad 460 000.
Błędem była też pierwsza forma mojego bloga z suchymi opisami, o których wspominałem wcześniej. Kopiowanie nie jest dobrym rozwiązaniem. Każdy z nas jednak popełnia błędy na początku. Dziś już nie działam w Nextranet jak na samym początku. Dzisiaj głównie koncentruję się na prowadzeniu bloga, którym przyciągam osoby z pokrewnymi zainteresowaniami. Jak widać, dobrze mi to idzie, gdyż mam stały zarobek min. 350 zł miesięcznie + premie 50 i 100% raz na jakiś czas.
Podsumowując:
- Nie spamuj linkami, lecz rekomenduj jeśli udzielasz się gdziekolwiek w Internecie,
- Wiedza sama nie przyjdzie, zatem dokształcaj się. Wiedza i idące z tym zalety będą procentować w przyszłości.
- Skorzystaj z gotowych pomysłów w rozdziale “Jak mam promować produkty? Pomysły na start oraz porady“.
Epilog
Od początku działania programu partnerskiego Nextranet zarobiłem ponad 10 000 złotych (udało mi się zgarnąć odtwarzacz mp4 oraz netbooka, a jeszcze inny partner dostał czytnik ebooków wart 1900 zł). Ile udało zarobić się ogólnie wszystkim partnerom? Tego dowiesz się w podsumowaniu całego wpisu na samym dole tekstu.
Program partnerski, którego administratorem jest Nexto.pl, dał mi narzędzia, wiedzę i szerokie możliwości kształtowania mojego mini-biznesu. Chcę jednak wszystkich przestrzec, że pieniądze same nie przychodzą i trzeba trochę popracować nad dotarciem do nich. Potrzeba na początku trochę zaparcia, chęci nauczenia się kilku nowych rzeczy, a wtedy wszystko przyjdzie z czasem. Ile czasu poświęcałem i poświęcam na działania? Różnie. Raz było to 3h w jeden dzień, w drugi 1h, w trzeci nic nie robiłem, następny dzień znowu 1h. Pracowałem tyle ile chciałem. Nikt mi nic z góry nie narzucał. Ile czasu teraz pracuję? Niewiele. Popracuję nad blogiem, popracuję lekko nad jakąś nową promocją i biznes sam się kręci. Wszystko przez to, że miałem dużo zaparcia w sobie przez pierwsze miesiące działania Nextranetu. Potem szło wszystko z górki.
Prawda jest taka, że coraz większa rzesza Polaków przekonuje się do formy cyfrowych książek i prasy. Fakt ten pomaga mi i reszcie partnerów w zarabianiu. Czy warto było się przyłączyć do programu? Zdecydowanie TAK.
Jeśli podoba Ci się powyższa wizja pasywnego zarobku i posiadania własnego biznesu, to przeczytaj poniższy rozdział, który pomoże Ci w podjęciu decyzji dołączenia do programu, w bardzo szybkim starcie i zarabianiu pieniędzy poprzez porady dot. promocji produktów.
Co Nextranet może dać Tobie?
Znacie hasło: “Nie pytaj co twój kraj może zrobić dla ciebie, zapytaj, co Ty możesz zrobić dla swojego kraju.”? Najlepsze w przypadku tego hasła jest to, że nie dotyczy ono Nextranetu. Dlaczego? A dlatego, że ten program partnerski chce dać Tobie szansę, a nie Ty jemu. Nextranet chce Ci dać szansę na stały zarobek – bez wkładu własnego.
Dlaczego powinieneś poważnie pomyśleć o przystąpieniu do Nextranet?
- Tak jak Ja, możesz mieć stałe źródło dodatkowego dochodu, które będzie opłacać Twoje rachunki.
- Jeśli szukasz pracy, napisz w CV, że posiadasz własny sklep i w nim działasz – to może tylko pomóc. Pokaże to pracodawcy, że jesteś osobą, która nie stoi w miejscu i ciągle się rozwija.
- Zyskujesz wiedzę o e-biznesie i nie tylko. Ta wiedza wraz z doświadczeniem przyda Ci się w przyszłości, gdzie coraz więcej sklepów działa w Internecie.
- Przystępując do Programu Partnerskiego Nextranet dostajesz wszystko, czego Ci potrzeba do rozpoczęcia w pełni legalnej, profesjonalnej i przede wszystkim bardzo nowatorskiej działalności.
Pamiętaj, że Ty jako partner, musisz zajmować się tylko promocją. Całym systemem zamówień i pomocy klientom zajmują się specjaliści z Nexto.pl. Tobie daje to spokój i więcej czasu na zastanowienie się w jakim kierunku masz teraz iść.
Jakie są zalety i kto może działać w Nextranet?
Jeśli chodzi o zalety to podaję te najważniejsze, które powinny Cię zainteresować:
- wysokie prowizje (w tym prowizja wieczna!),
- premie pieniężne,
- drugi poziom – partnerzy, którzy zarabiają na Ciebie,
- regularne wypłaty (już od 50 zł),
- stale rosnąca popularność sprzedawanych produktów tj. ebooków, audiobooków i e-prasy w Polsce,
- rosnąca ilość produktów dostępnych w sklepach cyfrowych Nextranet,
- pełna automatyzacja zamówień dla klientów. Dlatego nie musisz się martwić o ich obsługę,
- duża ilość łatwych w użyciu narzędzi do promocji.
Jest jeszcze jedna zaleta, która powinna Cię zainteresować. Jak myślisz? Kto może działać w Nextranecie? Każdy! Osoby fizyczne czy też firmy. Osoby poniżej 18 roku życia także mogą działać w programie! To jest właśnie piękno Nextranetu, który poszerza granice możliwości zarobkowania dla każdego.
Wspomniałem także o drugim poziomie. Tak jak w innych programach partnerskich, Nextranet daje Ci możliwość jego polecania innym użytkownikom. Jeśli i oni postanowią przyłączyć się do programu i zarabiać, będziesz otrzymywać równowartość części ich prowizji. Już zawsze.
Jak mam promować produkty? Pomysły na start oraz porady
Po zaznajomieniu się z punktem “1.4 Narzędzia” wiesz jakich narzędzi możesz użyć do promocji. Poniżej opiszę w skrócie, do czego i jak można je wykorzystać oraz podam jeszcze dodatkowe możliwości promocji, które można wykorzystać.
1. Generator PDF – wystarczy pobrać darmowe fragmenty ze stron produktów i przerobić je tym narzędziem, aby wstawić informacje o możliwości pobrania pełnej wersji ze swojego sklepu partnerskiego. Takie darmowe próbki z nazwą autora i tytułem publikacji można wrzucić w kilka miejsc w sieci, które pozwalają na dzielenie się plikami np. chomikuj.pl. Nie jest to oczywiście jedyna możliwość. Można utworzyć specjalny “mini-site” z darmowymi pozycjami i je udostępniać wszystkim zainteresowanym. Najłatwiej taką stronę oprzeć o platformy blogowe tj. WordPress i Blogger. Dla każdego posta, na takim specjalnie postawionym blogu, należy dodać okładkę, krótki opis oraz recenzje klientów. Następnie wstawić widoczny przycisk akcji albo widoczny tekst, aby “wymusić” na zwiedzającym kliknięcie i pobranie ebooka.
2. Widgety reklamowe produktów – dzięki nim możesz promować np. bestsellery w kategorii audiobooki bez ciągłej ingerencji w widget. Przy każdym odświeżeniu strony widget rotuje produkty w zależności od wybranych opcji przy jego tworzeniu. Taki element można także wstawić na stronę.
3. Moduł wyszukiwarki – daje możliwość wyboru przeszukania całego asortymentu sklepu. Bardzo przydatne narzędzie dla zorientowanego klienta.
4. Generator linków – służy jako “reklama tekstowa”. W czasach gdzie duża ilość użytkowników Internetu blokuje reklamy, linki tekstowe są świetnym narzędziem do promocji.
5. Moduł reklamowy promocji – to standardowy generator bannerów. Rozmiary bannerów są różne. Mamy do dyspozycji standardowy banner 480×60, połówkę 234×60, dwa buttony w rozmiarach 120×60 i 120×90, banner pionowy 120×240 i największy banner w rozmiarze 750×100 (ważna informacja: przy starcie nowych promocji partnerzy dostają także możliwość pobrania bannerów pod AdSense i pod AdTaily. Linki znajdują się w mailu wysyłanym do partnerów oraz na blogu Nextranetu. Łącznie jest to zestaw 20 bannerów).
6. Moduł Okazji Dnia – Okazja dnia, to mini-promocja danego produktu, którego cena została obniżona czasowo. Zachętą ma tutaj właśnie być niższa cena.
7. Darmowe audiobookiJak zachęcić klienta do kupna książki audio? Dać mu obszerny fragment audiobooka za darmo. W kategorii audiobooki dostępna jest podkategoria “darmowe” gdzie klient znajdzie, czasem nawet czterogodzinne, fragmenty książek. Bardzo fajny element do stałej promocji. Można np. skorzystać z generatora widgetów reklamowych i ustawić wyświetlanie darmowych pozycji. Przykład tutaj.
8. Kanał YouTube – Dobrym pomysłem może być założenie kanału na YouTube (lub też innym serwisie wideo) z darmowymi fragmentami audiobooków. Każda pozycja w sklepie ma możliwość pobrania darmowego fragmentu. W chwili, kiedy piszę ten tekst, został już wprowadzony odtwarzacz we flashu, zatem aby pobrać demo audiobooka trzeba wejść w kod strony i odnaleźć kawałek kodu “trackPath=/upload/publisher/“. Obok będzie znajdowała się ścieżka do pliku. Wystarczy dodać do niej domenę i pobrać plik. Krótką poradę można znaleźć na wewnętrznym forum Nextranetu. Kanał na YouTube z darmowymi fragmentami to jednak bardzo czasochłonne zajęcie, ale przynoszące duży ruch na sklep. Wygodnie można połączyć audiobooki z jednego działu jako playlistę.
9. Blog / mini-site – Posiadanie bloga lub mini-strony może tylko i wyłącznie pomóc w promocji produktów. Oczywiście, nie powielaj błędów, które opisałem powyżej. Nie przeklejaj bezsensownie suchych opisów pozycji i nie rób ze strony/bloga słupa ogłoszeniowego poprzez doklejenie reklam w każdym wolnym miejscu. Rób to z rozwagą.
10. Kody rabatowe dla subskrybentów RSS bloga Nextranetu – Czy wiesz, że subskrybując blog.nextranet.pl przy każdym wpisie są doklejane kody rabatowe? Możesz je spokojnie wykorzystać do promocji. Podawać je można na blogu oraz informować poprzez np. mikroblogi.
11. Ogłoszenia – wielu z partnerów umieszcza ogłoszenia na portalach ogłoszeniowych np. gratka.pl. Umieszczają ogłoszenia swojego sklepu bądź też pojedynczych produktów, np. bestsellerów. Pamiętaj, że przed umieszczeniem czegokolwiek, warto sprawdzić regulamin, aby nie okazało się, że nasze ogłoszenie nie spełnia wymagań i nie narusza jakiś punktów regulaminu.
12. Portale społecznościowe – w Polsce prym wiodą NK.pl oraz Facebook. Na NK.pl można utworzyć konto fikcyjne dla swojego sklepu, w którym można uaktualniać “status” przy pomocy Śledzika, a na Facebooku można założyć fan page tutaj. Do strony na Facebooku możemy dodać pobieranie wiadomości z bloga przy pomocy aplikacji NetworkedBlogs.
13. Mikroblogi - w dzisiejszych czasach krótka informacja jest dobrą metodą na dotarcie do ludzi. Dlatego możemy zaobserwować ogromną popularność Twittera. W Polsce najczęściej korzysta się z BLIPa, Śledzika, Flakera, Pingera no i oczywiście wcześniej wspomnianego Twittera. BLIP staje się coraz bardziej popularny w naszym kraju i warto z niego korzystać. Przykład używania tego narzędzia podawałem powyżej w Narzędziach. Twitt.pl to polski katalog użytkowników Twittera. Także powinno się pomyśleć o jego wykorzystaniu, jako, że trafia bezpośrednio do polskich użytkowników tego serwisu. Śledzik, Flaker i Pinger pozwalają na ciut większe wiadomości niż BLIP (160 znaków) i Twitter (140 znaków), co nie oznacza, że trzeba przesadzać. Najlepsze są krótkie i treściwe wiadomości.
14. Promowanie cyfrowych książek i prasy dla Polonii – to jest najlepsza grupa, do której można skierować ofertę. “Nie musisz płacić za wydanie Polityki 3$ tylko 3 zł i masz ją wcześniej niż wydanie papierowe“. Przykładowe portale polonijne możesz znaleźć we wpisie Artura Ziółkowskiego na blogu Nextranetu.
15. Katalogi - kiedy masz już swój sklep, warto go rozreklamować w sposób bardziej standardowy tj. dodać go do katalogów. Są katalogi płatne jak np. katalog Wirtualnej Polski, ale są też te darmowe.
16. Wymiana linkami – możesz spróbować wymienić się linkiem, bannerem, buttonem z zaprzyjaźnionym blogiem/serwisem.
17. Jeśli korzystasz z for internetowych, które pozwalają na umieszczenie linków/reklam w stopkach – zrób to.
18. Wysyłając e-maile – możesz dodać do nich sygnaturę z tekstem i linkiem do strony sklepu
19. Możesz poinformować ludzi na GG umieszczając specjalny opis w Gagu-Gadu
20. Możesz także umieszczać ogłoszenia na bezpłatnych tablicach internetowych
Sądzę, że te 20 podstawowych pomysłów na start starczy. Zawsze znajdą się nowe sposoby na promocję. Im lepiej kombinujesz tym więcej pieniędzy możesz zarobić. Próbuj łączyć kilka z powyższych narzędzi i pomysłów w np. jedną całość. Może to przynieść fajne efekty.
Ostatnim tematem, jaki chcę lekko poruszyć, to SEO (działania mające na celu uzyskanie jak najlepszej pozycji w wynikach wyszukiwania w wyszukiwarkach). Wiadomo, że wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania Google są ważne. Co zrobić jeśli konkurencja jest duża na takie hasła jak “audiobooki“? Proste. Wypróbuj metodę “długiego ogona“. Co ona oznacza? Już tłumaczę.
Najlepszy klient to taki, który wie czego szuka. Jeśli chce nabyć książkę “M jak Merde” wpisze w wyszukiwarkę “M jak Merde”. Jeśli szuka książki w audio wpisze “M jak Merde audiobook”. Jest możliwe, że dopisze jeszcze jedno słowo lub dwa np. +sklep +tanio. Co możesz Ty, jako partner, zrobić w sytuacji kiedy jest duża konkurencja na podstawowy tytuł? Właśnie skorzystać z możliwości długiego ogona. Wypozycjonować np. wpis na swoim blogu dotyczący audiobooka M jak Merde na frazy:
- M jak Merde audiobook
- M jak Merde audio książka
- M jak Merde mp3
- M jak Merde audiobook mp3
- M jak Merde audio book w mp3
itd. itd. Możesz dodawać linki na swoich stronach lub w takiej formie jak podałem powyżej, aby zobaczyć, że możesz mieć większe szanse na wypozycjonowanie swojej strony na w miarę konkurencyjne hasła.
Więcej informacji i porad o pozycjonowaniu można znaleźć pod poniższymi linkami:
Podsumowanie
Na początku odpowiem na najczęstsze 3 pytania zadawane przez osoby zainteresowane Nextranetem.
Czy Nextranet jest dobrym programem partnerskim? - Tak. Przez ponad dwa lata ewoluował, poprawiał własne błędy sugerowane przez partnerów i z każdym okresem są planowane zmiany, które pomogą im w promocji cyfrowych produktów.Czy żeby zarobić muszę się dużo napracować?Nie. Nextranet daje Ci gotowe narzędzia do promocji, z których możesz skorzystać od razu. Są łatwe do użycia nawet dla laika. Pamiętaj jednak, że bez pracy nie ma kołaczy. Nie zarobisz dużej kasy siedząc i nie robiąc całkowicie nic.
Czy naprawdę nie ponoszę żadnych kosztów związanych z działalnością? – Nic a nic. Uczestnictwo w programie jest i zawsze będzie całkowicie darmowe. Nie płacisz za utrzymanie sklepu, za transfery danych, nie płacisz za nic.
Nextranet był przełomem w moim życiu, dzięki któremu znalazłem dobrą pracę, mam stały dochód pasywny i dzięki któremu ciągle się rozwijam.
Czy sprzedaż cyfrowych książek i prasy to przyszłość? Zdecydowanie TAK. Ta część rynku ciągle się rozwija i przynosi coraz większe pieniądze. Nexto.pl oraz Nextranet ciągle idą do przodu, a asortyment nieustannie powiększa się o bestsellery i innowacyjne produkty jak tygodnik POLITYKA w mp3.
Partnerzy w Nextranet zarobili już ponad 200 000 złotych! Część tej sumy jest w mojej kieszeni. Może być także i w Twojej. Załóż konto, zacznij zarabiać pasywnie, korzystaj z darmowej wiedzy, którą daje Nextranet i którą przedstawiłem także w tym wpisie.

Autor case study: Adam Kaczmarek

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

 

Jak za darmo reklamować bloga w internecie? Kilka skutecznych metod

Autorem artykułu jest Daniel Karolak

Jeśli posiadasz bloga i nie jest on znany w sieci a chcesz żeby był musisz zacząć go reklamować. Posiadając środki finansowe na reklamę efekty możesz zobaczyć niemalże natychmiast, wystarczą tylko odpowiednie działania i o twojej stronie dowiedzą się setki jak nie tysiące osób.
Nie mając pieniędzy na reklamę nie ma co się zrażać. Nie jesteś pierwszy i ostatni, który ich nie ma. Fakt jest faktem, że bez kasy będzie ciężej, ale nie znaczy to że masz przestać myśleć o promocji. Postanowiłem wymienić Ci kilka podstawowych i mam nadzieje że Ci się przydadzą oraz będziesz z nich zadowolony.
1. Udzielaj się na forach internetowych.
Ta metoda jest tak stara, że nie mal każdy znany blog od niej zaczynał. Na forach internetowych zazwyczaj szukamy odpowiedzi na pytania. Wystarczy zajrzeć na na jakieś forum i przeczytać kilka tematów, prawie zawsze się znajdzie tam jakieś pytanie zadane przez użytkownika. Co ma więc forum do twojego bloga?
Jeśli znasz odpowiedź na pytanie, które zadał użytkownik, natychmiast napisz ją na swoim blogu. Zarejestruj się do forum i napisz krótką informację, że udzieliłeś odpowiedzi na dane pytanie na swoim blogu oraz umieść tam link przekierowujący na twoją stronę z tą informacją. W taki sposób bardzo szybko możesz przekierować zainteresowane osoby odpowiedzią z forum na twojego bloga lub stronę www. W ten sposób budujesz sobie również opinię eksperta. Jest to często używana metoda przez początkujących blogowiczów i sprawdza się na 100%.
2. Wymiana linków.
Wymiana linków z innymi blogami powiązanymi tematycznie z twoim, też jest jak najbardziej wskazana. Zadaj sobie trud i poszukaj w internecie takich blogów oraz zapytaj czy autor lub admin strony chciałby się z Tobą wymienić linkami. Większość zazwyczaj się zgadza, ale nie wszyscy, więc na odmowę też musisz być przygotowany. Jeśli blog lub strona z którą chcesz dokonać wymiany jest często czytana przez internatów jest duże prawdopodobieństwo, że Ci internauci też trafią na twojego bloga dzięki linkowi, który został na niej zamieszczony. Działa to również odwrotnie. Wymiana linków także pozwoli Ci na szybszą indeksację w wyszukiwarkach np: Google.
3. Komentowanie innych.
Udzielaj się też na innych blogach i zostawiaj komentarze z linkiem do twojej strony. To też jest bardzo dobra metoda na promocję. Im więcej takich komentarzy będziesz zostawiał tym więcej osób może Cię odwiedzić przez umieszczany link. Komentuj blogi wartościowe gdzie zaglądają internauci, nie skupiaj się na blogach które są pisane bez sensu i bez jakiegokolwiek przekazu. Tam nikt zazwyczaj nie zagląda, więc stracisz tylko czas.
4. Pisanie Artykułów do przedruku.
Pisanie artykułów do przedruku to świetny sposób na promocję siebie jako eksperta. Aby pisać artykuły do przedruku powinieneś najpierw znaleźć serwis gdzie możesz Je umieszczać. Zwróć uwagę na Artelis.pl. Jest to najbardziej znany serwis jeśli chodzi o artykuły do przedruku. Napisz ciekawy artykuł i umieść go tam z odnośnikiem do twojej strony. Jeśli artykuł będzie naprawdę warościowy to inni będą go publikować u siebie wraz z twoim linkiem. Czego chcieć więcej...
5. Serwisy Społecznościowe.
Kto teraz z internautów nie ma konta na Facebooku czy Naszej Klasie. Większość z nich spędza tam ponad 50% swojego czasu. Na pewno Ty też posiadasz konta na serwisach społecznościowych, więc trzeba to wykorzystać. Staraj się podsyłać swoim znajomym na Fejsie czy NK linki do postów lub artykułów, które napisałeś. Tylko nie rób tego natrętnie bo na pewno spotkasz się z niemiłymi komentarzami z ich strony, a tego byś na pewno nie chciał. Załóż Fanpage swojej strony na Facebooku i zaproś tam znajomych, dzięki temu możesz ich szybko poinformować o swoich nowych wpisach na blogu. Dodaj również okienko Fanpage na twoją stronkę tak aby było widoczne dla twoich czytelników.
Pamiętaj również o Twitter.com i Blip.pl. Na tych serwisach możesz założyć konto i publikować swoje wpisy z linkiem przekierowującym na twojego bloga.
To moim zdaniem jedne z podstawowych metod, które powinieneś znać jeśli chodzi o promocję bloga w sieci. Jak wcześniej wspominałem jest ich mnóstwo, tutaj jest zaledwie kilka metod na które powinieneś zwrócić uwagę. Są to bardzo skuteczne i darmowe metody twojego bloga w sieci od których właśnie powinieneś zacząć już dzisiaj...
---
Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl